12.a

A Bálint Márton Általános és Középiskola 12.a blogja.

Friss Kommentek

Osztálykirándulás - Csütörtök

2009.09.05. 16:12 JLaszlo

Csütörtök - Egy nap Tihanyban

Kora reggel, nyolc óra körül ébredtünk arra, hogy Szomju tanárúr átbukdácsol a szobában szerteszétszort cuccainkon becsapva az ajtót. Egy üditő reggeli zuhanyzás után mindenki fel volt töltödve, többen szó szerint mivel a zuhany helyenként rázott. reggelire hoztak nekünk zsemlét, felvágottat, paprikát és paradicsomot a faluból, amit a lányok közös erővel szendvicsekké varázsoltak.

A kényelmes reggeli után útra kerekedtünk az apátsághoz gyalog. A túra Tihany festői tájain át vezetett, megcsodáltuk a hatalmas szőlő ültetvényeket és az azokra rászállni próbáló seregéj rajt (háló híjján folyamatos durrogtatással üldözték el a madarakat), láttuk a Belső Tavat, majd beértünk a faluba. Itt megrohamoztuk az ABC - Lebensmittel feliratú kisközértet, ahol sikerült 30-an összezsúfolódnunk 4 négyzetméteren.

Jómagam eddig négyszer voltam az apátságban, így kifejezetten örültem az ötödik látogatásnak is. Miután kifizettük a belépőt a földi javak gyűjtésétől elzárkózó egyháznak végigjártuk a kiállítást, majd a kijáratnál megcsodáltuk a templom ajándékboltjában árúsított alkohol és dohánytermékek hatalmas választékát.

Az apátság után elindultunk hazafelé. Mivel az előző strand nem elégítette ki az egész osztály igényét (köves, nem volt röpipálya, stb...). Ekkor került előtérbe az én helyismeretem (két nyarat Tihanyban töltöttem), megkérdezték tőlem melyik strandot ajánlom. Tihanyban több strand is van, két betonozott szabadstrand, a sajkodi, ahol már voltunk, és a fizetős a THE-mellett (Tihanyi Hajós Egylet). Végül az utóbbit választottuk (ülhettem a busz idegenvezetői ülésén).

Érkezés után egy barátságos fiú - lány röplabda mérkőzés került megrendezése. A végeredmény nem tudjuk, mivel senki ne mszámolta, de nagyon jól éreztük magunkat. Ha már a vak szenrencse folytán ilyen közel kerültünk a kikötőhöz ahol a hajónk áll, kitaláltam, hogy elvisszem pár osztálytársamat vitorlázni. Egy rövid egyeztetés után apámmal és az ígéret után, hogy viselünk mentőmellényt és legközelebb őt is elvisszük a tanár úr bele egyezett a dologba. Nagyon jól éreztük magunkat, bár Fruzsi gyakran sikítozott :D. Egy másfél óra vitorlázás után kikötöttünk elraktuk a hajót majd visszamentünk a busszal a szállásra.

Este, vacsora után megkaptuk a feladatot a tanár úrtól, hogy rakjunk tábortüzet. A szálló tulajdonosa azonban megcsinálta ezt helyettünk, így csak meg kellett gyújtani. A lobogó tábortűzön nagyon finom zsírszalonnát cisnáltunk... Miután senkinek nem volt kedve többet enni a finom szalonnából páran összeszereltük a vizipipát. Earl Grey-es dohányt tömtünk bele és Earl Grey teát szürcsöltünk mellé. Nagy meglepetésünkre, olyan osztálytársak csatlakoztak hozzánk (Majoros Eszti, Szabó Bea, Nándi, Benő), akikről soha nem feltételeztük volna, hogy ilyen züllöttek :D. Egy pár óra relaxáció után elmentünk aludni, pontosabban kihoztuk az agyneműinket a pipához, azzal a szándékkal, hogy mi itt alszunk. Nem így történt, csatlakoztak hozzán még heten, majd a tanár úr is megérkezett és elküldött minket aludni (nem díjazta az ötletet, hogy kint alszunk).

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KMarci 2009.09.05. 18:21:10

Képzelem hogy örülhet a Tanárnő, (ex - mindegy), hogy látja így eldzsánkolódni a társaságot. cöcöcöcö :D Az volt egy szép este. Szerintem.

JLaszlo 2009.09.05. 18:31:24

Marci te kocka! Nem volt még fenn a post 5 perce, te máris konmentelsz.

BeaasszonyX 2009.09.06. 10:36:03

Miazhogynemgondoltátok, hogy ilyen züllöttek vagyunk? hm, el ne felejtsük megemlíteni, hogy hm, ki is nyerte a török kört? (legyőzve Somát, Marciit, Lacit.... a nagy pipásokat?!)nem is tudom

Kappa-Tau 2009.09.06. 13:53:53

az a győzelem azért nem volt tiszta győzelem Bea:D
egyébként örültem, hogy ilyen jót szórakoztunk^^

meszty 2009.09.18. 20:14:42

csatlakozom Beááához:
"node Laciii!":D

egyébként, -nem mellesleg- itt jegyezném le fontos és megjegyzendő kis momentumát az estéjnek, mit örökre meg kell hogy őrizzen az emlékezet...

(najóó, mondom..:P)

szóval:
...hogy (Benő után) Eszti a 2.!!!
szerintem mindenki tudja(vagy legalábbis sejti, hogy mire is gondolok;):P)

(->>nem, nem a török-kör, a másik)
(és igen, édesdrága Beáám, jól elverted őket!!:D)